Net at Once....

För ett år sedan skaffade jag NetatOnce Ip telefoni och Bredband. Det har inte fungerat på ett år och vi har ringt ständigt för att ta kontakt med Supporten. Dom säger att dom ska ringa upp men inget händer. Vi har fått 3 stycken modem i samma modell. Nu ringer dom idag på morgonen och säger att det är fel på el-kabeln mellan modemet och kontakten. Dom kallar modemet för "transformator" för min morsa som inte kan ett skit om datorer och nätverk över huvud taget. Det är skamligt! Därför går jag ut med detta till alla på Facebook!

Kommentarer
Postat av: Cirkumfilisnärt

Ush ungefär samma sak har hänt mig också!

Jävla idioter babblar på om en massa skit min mamma värkligen inte fattar, och får det att låta bra.

2010-05-14 @ 13:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0