Jag skriver inte längre...

Jag sover inte längre. Det finns ett monster under min säng. Jag skriver inte längre men det finns inget monster inuti min dator. Jag har lärt mig att älska och att inte hata men ändå gör jag som förr, hatar mer än vad jag älskar. Så det kanske ändå inte finns något monster under min säng. Jag skriver alltid bäst när jag är trött men det är inte heller därför jag har låtit bli att sova. Jag har hatat mer än vad jag har älskat. När man hatar tillräckligt mycket så förstår man inte att man ska göra något med hatet utan att man ska hata mer. Jag har förlorat vänner. Men jag har några kvar.Fortfarande så är min storhetstid över. Men när min storhetstid varade skrev jag inte. Det var tvärt om med både Grekerna och Romarna. Antingen så fick jag storhetsvansinne eller så var det någon som öppnade krig mot mig. Jag skiter i vilket. Om du springer tre kilometer i veckan så spelar det ingen roll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0