Inte på en vecka...

Jag har inte skrivit på en vecka. Vad beror det på. Jo kanske att våran spanska lärare har gett oss 70 glosor och två andra uppgifter eller våra andra 9 läxor inklusive prov.

Jag klarar skolan bra. Men inte mer nu för tiden. Dessutom har jag ett arbete om Buddhismen jag håller på med ständigt. Jag har fattat att Buddhismen är lika mycket en dum religion som alla andra. Lika dum och lika overklig. Därför läser jag mer om Zenbuddhismen, en av samurajkulturens byggstenar.

Jag har också läst en del om romarna och grekerna och ska tacka våran otroliga lärare Svante för hans kunskaper. Helt otroligt kapitel i historian! Jupiter och Thetis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0