Assassin's Creed II

Jag har suttit med Assassin's Creed 2 i snart en vecka och det är verkligen riktigt otroligt. Det kommer kanske inte bli ett spel som går till historien på samma sätt som "Half-Life" och "Halo" samt "The Elder Scrolls IV: Oblivion" har gjort men det är fortfarande fantastiskt. Du får verkligen ett grymt flyt i spelet och miljöerna från högrenässansens Italien är fantastiska. Det är godis för ögat. Men att bara se det på en datorskärm vore lite taskigt. Jag ska åka dit. Först i sommar och sedan nästa år. Jag måste utforska hemlandet jag aldrig varit i.

Jag har inget mer att säga! Idag ska jag springa. Jag springer på slottskogsvallen så jag har inte sagt någon distans. Det är en grå maj. Babalabou..... Santa Maria del Fiore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0