Just like old times

Hur mycket jag än försöker kommer jag tillbaka hit, på ruta ett.

Jag har haft ett dussintal bloggar bara det senaste året. Jag har slutat blogga. På grund av allt från idiotiska chefredaktörer utan resonemang till brist på ämnen att skriva om. Men en sak har jag aldrig haft brist på och det är läsare. Även om dom har hatat vad jag har skrivit så har jag dom i alla fall läst bloggen. Så, nu har jag bestämt mig. Jag ska börja blogga igen. Just Like Old times.


Det ända DU behöver veta om mig det är att jag är besatt av Kuba, jag är halvitalienare och har aldrig varit i Italien och att JAG ÄR ALDRIG LUGN!!! HAHAHAHAHAH!! 

Eftersom historian är skriven om vinnarna så kan jag väl lika bra börja här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0